TK25 Blatt 7016/1 - Karlsruhe (Süd) / Rüppurr (TK 25 no. 7016)

Center coordinates:N 48.9957300° / E 8.4031300°
Region:Baden-Württemberg, Germany
Description:TK25 7016/1; https://nabu-naturgucker.de/?verein=spinnengucker&gebiet=1239111861
Other nearby locations:

Records from this location

Total: 1 record.

Araneae, True Spiders

Family Species Date rangeNumberMaturitySexSourceHabitat typeSituation descr.Collection methodIdentification characteristicleg. det. vid. coll. coll. 2 CommentsTags
Zoropsidae, False wolf spidersZoropsis spinimana accepted2022-08-311unknownunknownMeldungen von Zoropsis spinimana an NABU-Naturgucker, 2022*: unknownSighting/photo of habitusunknownNABU-NG 9868647620Beobachter: Christine Geesing; Bevor ich gerade diese Nachricht gelesen habe, habe ich eine in unseren Hausgarten getragen, und gilt sie für eine Kreuzspinne, die etwas heller ist. Sie saß in einem Zeitungsstapel unweit eines Fensters, das auf die
1/1

1 record, 1 species, min. 1 recorded specimen