TK25 Blatt 7021/4 - Neckar / Marbach / Poppenweiler (TK 25 no. 7021)

Center coordinates:N 48.9318800° / E 9.2611500°
Region:Baden-Württemberg, Germany
Description:TK25 7021/4; https://nabu-naturgucker.de/?verein=spinnengucker&gebiet=901691639
Other nearby locations:

Records from this location

Total: 1 record.

Araneae, True Spiders

Family Species Date rangeNumberMaturitySexSourceHabitat typeSituation descr.Collection methodIdentification characteristicleg. det. vid. coll. coll. 2 CommentsTags
Zoropsidae, False wolf spidersZoropsis spinimana accepted2022-09-232unknownunknownMeldungen von Zoropsis spinimana an NABU-Naturgucker, 2022*: unknownSighting/photo of habitusunknownNABU-NG 15198803510Nachdem wir gleich 2 Nosferatu Spinnen im Haus hatten und diese für das Foto in einen Behälter gesetzt haben, ging es ganz schön schnell. Die große hat die kleine SOFORT getötet. Das ging so schnell dass ich leider nicht eingreifen konnte. Aber ein
1/1

1 record, 1 species, min. 2 recorded specimens