TK25 Blatt 7221/1 - Neckar / Stuttgart (TK 25 no. 7221)

Center coordinates:N 48.7916200° / E 9.1681500°
Region:Baden-Württemberg, Germany
Description:TK25 7221/1; https://nabu-naturgucker.de/?verein=spinnengucker&gebiet=1290254106
Other nearby locations:

Records from this location

Total: 1 record.

Araneae, True Spiders

Family Species Date rangeNumberMaturitySexSourceHabitat typeSituation descr.Collection methodIdentification characteristicleg. det. vid. coll. coll. 2 CommentsTags
Zoropsidae, False wolf spidersZoropsis spinimana accepted2022-09-191unknownunknownMeldungen von Zoropsis spinimana an NABU-Naturgucker, 2022*: unknownSighting/photo of habitusunknownNABU-NG 1360129880Seit mehreren Monaten haben wir immer wieder (verschiedene?) Nosferatu im Haus, die uns nicht weiter stören aber manchmal vor die Türe gesetzt werden... In der Garage war ein Spinnennest, das von Nosferatu sein könnte, da bin ich mir aktuell nicht si
1/1

1 record, 1 species, min. 1 recorded specimen